Fa'afeiloa'i i la matou upega tafa'ilagi!

O le a oʻo mai le taumalulu, o le a le mea e tatau ona ou gauai i ai pe a ave taavale i luga o le auala?

Shenghang Special Vehicle Manufacturing Co., Ltd. faʻapitoa i le gaosiga o le crane SHS3604, crane SHS2004, crane SHS3004 ma isi faʻasologa o cranes.I aso nei, ou te fia faamanatu atu i tagata uma o le auala e malulu i le taumalulu.O a manatu e tatau ona gauai i ai pe a ave taavale i luga o le auala?
O le taumalulu o le a oʻo mai, ma o le auala e faigofie ona aisa. E tusa lava pe e te sasaa se ipu vai i fafo i le po, o le a e iloa ai ua faʻaisa i totonu o pusa aisa pe a e ala i luga i le taeao e sosoo ai. I le taumalulu, o le mea e sili ona mataʻutia. mo tagata e ave taavale i luga o le auala atonu o le aisa i luga o le auala. A uma le auala aisa, e le faigofie le le fai atu pe a ave taavale i luga o le auala, ma e oo lava i le saogalemu o se faafitauli tele. O lea sei o tatou tilotilo i mea e te manaʻomia fa'alogo lelei pe a ta'avale i le taumalulu!

Muamua lava, pe a taʻavale i le kiona, e fautuaina e te faʻaogaina le faʻaogaina o le suiga o le tusi lesona, ona sili ai lea ona aua neʻi faʻavavevave le taʻavale ma ave i le saoasaoa maualalo. fa'aaoga le 2nd gear, i le tele o le 3rd gear. E ono fa'aalu atili ai le suauu pe a e tete'e i le ta'avale, ae o le a fesoasoani lea e pulea ai le saoasaoa o le ta'avale. Ou te talitonu a e le mana'o e tu, e le mafai ona pulea le ta'avale ma tamoe. ala uma.O lea e aoga ai le fa'aaogaina o suau'u nai lo le saogalemu o le tagata lava ia.
20210819171854_47781
Ma, pe a faʻavave le taʻavale, faʻalogo lelei e laa lemu i luga o le uila, ma aua le laa i luga o le faʻavavevave saʻo i le pito i lalo, lea o le a faigofie ona faʻafefe ai le uili, ma mo nisi o taʻavale taʻavale, o le pito i luma o le a. luelue agavale ma taumatau.Mo taʻavale taʻavale tua, o le pito i tua o le taʻavale o le a faʻafefe mai lea itu i lea itu.

Ma le mea mulimuli, pe a ave le taavale i luga o auala aisa ma le kiona, afai o le ae ulu atu i se pioga, e tatau ona e faʻaitiitia le saoasaoa i se tulaga saogalemu aʻo leʻi fuli lemu le uili e liliu le taavale i le piʻo, ma aua le faʻafuaseʻi ona faʻavave pe paʻu i luga. o taofi i le ogatotonu., o lenei mea e mafai ona faigofie ona leiloa le taavale.


Taimi meli: Sep-27-2022